Meie teeme
aastaaruande
Teie eest

Kui kasutate Merit Aktivat ja soovite
aastaaruande kõige lihtsamal viisil valmis
saada, siis me aitame Teid.

 

Aastaaruande esitamise tähtaeg läheneb ja 30. juuni jõuab kätte kiiremini kui me tahaks. Kui Te pole päris kindel, kas aruandes saab kõik õigesti tehtud või soovite lihtsalt töö kergema vaevaga valmis saada, siis nüüd on selleks hea võimalus. Nii nagu eelmisel aastal, nii ka seekord saate aastaaruande tegemisel kasutada meie abi. Tänu Aktiva lihtsusele on teenuse hind Teile väga soodne ning abi on vaid telefonikõne kaugusel.

Kui soovite, et me teeme aruande Teie eest, siis lihtsalt helistage 617 7111 või kirjutage merit@merit.ee ja andke oma soovist teada. Ühe aruande tegemise hind on ainult 150 eurot pluss käibemaks. Kui Teie andmete maht on suur või soovite lisateenuseid, siis lepime Teiega hinna eraldi kokku.

Kuidas tööprotsess käib?

  • Te annate meile oma soovist teada ja saadate meile
    Merit Aktiva andmete varukoopia.
  • Me vaatame varukoopia üle, vajadusel küsime täiendavaid
    andmeid ja teeme Teile hinnapakkumise.
  • Kui hind Teile sobib, siis me kontrollime Teie andmed üle,
    valmistame aastaaruande ette ja sisestame selle Äriregistrisse.
  • Teie loete aruande läbi ja kinnitate selle.

Tehke oma elu lihtsamaks ja kasutage meie abi!

 

Pole mõtet kulutada oma aega töödele, mida professionaalsed raamatupidajad teevad palju kiiremini ja paremini.

Helistage 617 7111 või kirjutage merit@merit.ee ja andke oma soovist teada.
Hea meelega vastame täiendavatele küsimustele.

Kui soovite saada infot meie kampaaniate kohta, kus loosime välja väärtuslikke auhindu ja teeme oma tarkvarale soodustusi, siis palun sisestage oma e-mail alljärgnevale väljale. Soovi korral saate ennast alati nimekirjast eemaldada.

Tasuta klienditugi
tel. 776 9333
klienditugi@merit.ee
Klienditeenindus ja müük
tel. 617 7111
merit@merit.ee
www.merit.ee