Kaugtugi

Navigeerimine:  Abi >

Kaugtugi

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Merit Aktivas ja Merit Palgas on võimalik kasutada kaugtoe teenust. See on mugav ja kiire võimalus lahendamaks võimalikke probleeme ja muid tekkinud küsimusi. Kaugtoe kasutamine võimaldab meie klienditoe töötajal siseneda teie loal ja teie kontrolli all teie arvutisse ning näha sedasama, mida teie oma ekraanil näete. Ühenduse ajal saavad mõlemad pooled arvutit kasutada.

 

Kaugtoe kasutamine leppige telefoni teel kokku klienditoe töötajaga. Kui kokkulepe on olemas, valige menüüst Abi > Kaugtugi. Mõni hetk võtab aega ja kui avanenud aknas muutub nupp roheliseks (Ready to connect), siis tekivad ridadele Your ID ja Password vajalikud numbrid. Ütelge ekraanile ilmunud numbrid klienditoe töötajale.

 

Seejärel loob klienditoe töötaja teie arvutiga ühenduse. Kui lõpetate koostöö, siis katkestab klienditoe töötaja teie arvutiga ühenduse. Igal uuel ühenduse loomisel võib Your ID olla sama, kuid Password on alati erinev. Soovi korral saate igal hektel ise ühenduse katkestada.