Merit Palga kasutamine on väga lihtne.

 

Programmi saab kõige kiiremini selgeks, kui hakkate proovima ja katsetama reaalsete andmetega, see tähendab hakkate töötajatele palgaarvestust tegema. Midagi ei saa viltu minna, ja isegi kui mõni viga kogemata sisse juhtub, saab kõike muuta ja parandada.

 

Kui vajate mõnes kohas abi, siis juhendi avamiseks vajutage klaviatuuril klahvile F1 või helistage klienditoe telefonil 776 9333.

 

Kui Merit Palga esimest korda käivitate, siis on avatud jooksev kuu. Avatud kuu nimi on näha programmi menüüribal.

 

Soovitav töö järjekord on järgmine:

 

1. Sisestage isikuandmed.

2. Sisestage töölepingud koos põhitasudega.

 

Isikuandmed, lepingud ja põhitasud on nüüd jooksvasse kuusse sisestatud. Kui tahate alustada arvestust mõnest varasemast kuust, siis liikuge menüüribal asuvate kuuvahetuse nuppudega sellesse kuusse, millest soovite arvestust alustada.

 

Seejärel:

 

3. Sisestage lisatasud.

4. Sisestage töökatkestused.

5. Sisestage kinnipidamised.

6. Koostage väljamaksuleht.

7. Koostage esimese arvestuskuu kohta pearaamatu kanne.

8. Koostage esimese väljamaksukuu kohta maksudeklaratsioon TSD.

 

Oluline on teada, et uue kuu avamisel võetakse eelnevast kuust kaasa kõik igakuised tasud ja kinnipidamised. Ärge avage uut kuud liiga vara! Õige töö järjekord vähendab sisestamise tööd.

 

 

Kui vajate Merit Palga kasutamisel mistahes abi, siis helistage julgesti meie klienditoele 776 9333 või saatke oma küsimus klienditugi@merit.ee.

Julget pealehakkamist!