Meie teeme
aastaaruande
Teie eest

Kui kasutate Merit Aktivat ja soovite
aastaaruande kõige lihtsamal viisil valmis
saada, siis me aitame Teid.

 

Juba praegu on võimalus esitada majandusaasta aruanne. Kui Teil on aruanne esitamata, siis hea meelega pakume teile oma abi.

Kui soovite, et me teeme aruande Teie eest või tahate juba enam-vähem valmis aruande lasta üle kontrollida, siis lihtsalt helistage 617 7111 või kirjutage merit@merit.ee ja andke oma soovist teada.

Aruande tegemise hind on ainult 190 €+km, mikroettevõttele 75 €+km.
Kui Teie andmete maht on suur või soovite lisateenuseid, siis lepime Teiega hinna eraldi kokku.

Kuidas tööprotsess käib?

  • Te annate meile oma soovist teada.
  • Kui kasutate Merit Aktiva pilveversiooni, siis teete programmis uue piiratud õigustega lisakasutaja meiliaadressiga raamatupidaja@merit.ee.
    Sellega annate meie raamatupidajale juurdepääsu oma firma andmetele.
  • Kui kasutate Merit Aktiva arvutisse paigaldatud versiooni, siis saadate
    meile Merit Aktiva andmete varukoopia.
  • Me vaatame Teie firma andmed üle, vajadusel küsime infot juurde
    ja täpsustame soovi korral lisateenuste hinna.
  • Seejärel kontrollime Teie andmed üle, valmistame
    aastaaruande ette ja sisestame selle Äriregistrisse.
  • Teie loete aruande läbi ja kinnitate selle.

Tehke oma elu lihtsamaks ja kasutage meie abi!

 

Pole mõtet kulutada oma aega töödele, mida professionaalsed raamatupidajad teevad palju kiiremini ja paremini.

Helistage 617 7111 või kirjutage merit@merit.ee ja andke oma soovist teada.
Hea meelega vastame täiendavatele küsimustele.

Tasuta klienditugi
tel. 776 9333
klienditugi@merit.ee
Klienditeenindus ja müük
tel. 617 7111
merit@merit.ee
www.merit.ee