Merit AktivaKui olete ettevõtja, kes tahab oma äris toimuvat täpselt teada ja kontrollida, siis on parim lahendus ise nii oma klientidele müügiarveid saata kui ka kulusid ja pangamakseid sisestada. Merit Aktiva abil on see kõik väga lihtne.

Kui valdate ka raamatupidamist, siis saate kogu firma arvestuse Meriti Aktiva abil tehtud. Üldjuhul ettevõtja siiski ise raamatupidamist piisavalt ei tunne. Sellisel juhul on vaja keerukamate tegevuste juures kasutada professionaalse raamatupidaja abi. Põhjalikke raamatupidamisteadmisi vajavaid töid on aga ainult 20%, ülejäänud 80% saate ise tehtud. Selline tööjaotus annab nii märgatava kulude kokkuhoiu kui ka pideva ülevaate oma firma seisust. Parim vahend tööde jagamiseks on e-raamatupidamisteenus.

Mis on e-raamatupidamine?

  1. Te soetate enda firmale Merit Aktiva litsentsi (allpool on kirjeldatud, kuidas litsentsi tellida; ühe litsentsiga saab teha arvestust paljudele firmadele).
  2. Te sõlmite kokkuleppe raamatupidamisbürooga, kes kontrollib sisestatud andmeid, täidab käibedeklaratsioone ning sisestab keerukamaid raamatupidamiskandeid. Büroo (või tuttava raamatupidaja) võite valida ise, kuid vajaduse korral saame Teile soovitada kvaliteetse teenusega raamatupidamisbüroosid.
  3. Te koostate tarkvaras ise müügiarveid ning sisestate kuluarveid ja pangamakseid.
  4. Programm ja andmed asuvad turvalises meie poolt hallatavas serveris, millele on ligipääs nii ettevõtjal kui raamatupidajal.
  5. Te tasute raamatupidaja abi eest kindla kuu- või kvartalimaksega, mis oleneb töö mahust ja keerukusest. Tasu suurus on vaja bürooga kokku leppida.
  6. Kui soovite mingil põhjusel raamatupidamisbürood vahetada, siis on see väga lihtne, sest kõik andmed on Teie valduses.

E-raamatupidamisteenus on välja kasvanud ettevõtjate tegelikest vajadustest. Paljud meie tarkvara kasutavad ettevõtjad soovivad töötada just nii: ise suurema osa tööst ära teha ja keerukamates valdkondades kasutada professionaalse raamatupidaja abi. Merit Aktiva abil on see nüüd võimalik. Me teeme koostööd valitud raamatupidamisbüroodega, kes on oma ala asjatundjad ja pakuvad parimat teenindust.

Mis on Merit Aktiva?

Proovige Merit Aktivat tasutaMerit Aktiva on kaasaegne ärijuhtimis- ja raamatupidamistarkvara väikefirmale. Aktiva sobib kasutamiseks ettevõtjale, firmajuhile ja raamatupidajale. Merit Aktivaga töötamine on nii lihtne, et igaüks saab sellega hakkama. Aktiva on väikefirmade raamatupidamisprogrammide turuliider.

Millest alustada?

Soovitame Teil kõigepealt vaadata Merit Aktiva tasuta prooviversiooni, mille saate siitsamast veebilehelt oma arvutisse paigaldada. Prooviversioonis on andmete maht piiratud, kuid kõik võimalused on kasutatavad. Kui tarkvara Teile sobib, siis tellige endale litsents. Aktivat saab kasutada kuu- või aastamaksega.

Tasuta klienditoe telefonil 776 9333 saate nõu küsida professionaalsetelt konsultantidelt. Kui vajate usaldusväärset raamatupidamisbürood, siis andke meile teada ja me soovitame Teile head partnerit.