Merit Aktiva on nüüd ühendatud
Swedbanki, SEB Panga
ja LHV Pangaga

Aktiva on esimene raamatupidamisprogramm Eestis,
kus enam ei ole vaja pangaväljavõtteid failist importida.

Andmed Aktiva ning pankade vahel liiguvad automaatselt. See on tuleviku raamatupidamine, kus rutiinsele tööle enam aega ei kulu.

Merit Aktival on otseühendused LHV Panga, Swedbanki ja SEB Pangaga. Otseühendus tähendab, et panga väljavõte laaditakse automaatselt Aktivasse ja luuakse vastavused arvetega ning maksekorraldused saadetakse panka. Otseühendust kasutades ei ole enam vaja internetipangas väljavõtet faili salvestada ja failist Aktivasse importida, samuti mitte maksekorraldusi faili salvestada ja pangas importida. Kõik see toimub automaatselt. Teenus on Aktiva kasutajatele tasuta (SEB Pangas on teenus tasuta panga äripaketiga klientidele).

Kõik pangaväljavõttes olevad tehingud seob Aktiva automaatselt ostu- ja müügiarvetega. Teil ei ole vaja isegi programmi siseneda, kogu töö tehakse pilveserveris täiesti automaatselt.

Kuidas aktiveerida ühendus Swedbankiga

Aktiva laadib Swedbankist tehingud alla üks kord ööpäevas öisel ajal. Laaditakse eelmise päeva tehingud. Maksekorraldusi saate panka saata ise, vajutades vastavat nuppu ekraanil. Maksekorraldused on vaja internetipangas kinnitada.

Vaadake juhendit siit

Kuidas aktiveerida ühendus LHV Pangaga

  1. Aktiveerige ühendus Aktivas LHV pangakonto andmetes.
  2. Allkirjastage pangast saadetud leping ja saatke pangale tagasi.
  3. Pank lülitab teenuse sisse ja andmed hakkavad liikuma.

LHV Pangast laaditakse andmeid päevasel ajal ligikaudu iga paari tunni järel. Maksekorraldusi saate panka saata ise, vajutades vastavat nuppu ekraanil. Maksekorraldused on vaja internetipangas kinnitada.

See kõik on täiesti tasuta.

Kuidas aktiveerida ühendus SEB Pangaga

Teenuse kasutamiseks on vaja sõlmida pangaga Baltic Gateway kanali leping. Teenus on tasuta, kui teil on SEB Pangaga sõlmitud ükskõik milline ärikliendi paketi leping. Kui teil SEB-i ärikliendi paketti ei ole, siis maksab otseühendus 5 eurot kuus. Tasu on vaja maksta pangale, mitte Meritile.

Teenuse aktiveerimiseks toimige järgmiselt:

  1. Avage Merit Aktivas menüüst Maksed > Pangad topeltklikiga SEB Panga kaart.
  2. Pange sisse linnuke väljale Loo otseühendus pangaga.
  3. Seejärel avaneb aken, kus märkige linnukesega SEB Panga pangakontod, mille kohta soovite automaatset väljavõtet saada ja täitke ära allkirjaõigusliku isiku kontaktandmed. Kui andmed on täidetud, siis klikkige nupule Saada. Programm saadab pangale automaatselt teie poolt sisestatud andmed lepingu sõlmimiseks.
  4. Kui Merit Aktivas on mõne muu automaatika sisse lülitamise ajal ettevõtte allkirjaõiguslik isik juba tuvastatud, siis siin seda täiendavalt tegema ei pea. Kui aga isikutuvastust ei ole varem tehtud, siis avaneb automaatselt aken, kus juhatuse liige peab ennast ID-kaardi või mobiil-ID-ga autentima.
  5. Mõne päeva jooksul saadab SEB Pank juhatuse liikmele e-mailiga lepingu, mis tuleb digiallkirjastada ja pangale tagasi saata.

Konto väljavõte laekub Aktivasse üks kord päevas, öisel ajal eelmise päeva kohta.

 

Merit Aktiva sobib suurepäraselt nii ettevõtjale kui raamatupidajale. Tänu pilvetehnoloogiale saab programmi kasutada igal ajal ja igal pool, nii arvuti, tahvelarvuti kui mobiiliga. Aktivas on olemas kõik võimalused, mida oskate soovida. Nüüd lisaks veel otseühendused pankadega.

Kõige kindlam on ise proovida, see on tasuta.

 

Kui soovite saada infot meie kampaaniate kohta, kus loosime välja väärtuslikke auhindu ja teeme oma tarkvarale soodustusi, siis palun sisestage oma meiliaadress alljärgnevale väljale. Soovi korral saate end alati nimekirjast eemaldada.

Tasuta klienditugi
tel. 776 9333
klienditugi@merit.ee

Klienditeenindus ja müük
tel. 617 7111
merit@merit.ee
merit.ee