Merit Aktiva tugi


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud 09.00 – 16.30

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud 09.00 – 16.30


Kui ma Merit Aktiva litsentsi enam ei pikenda, kas siis säilib juurdepääs andmetele või oleks vaja teha vajalikud väljatrükid või PDF-failid.

Lühike vastus mõlemale küsimusele on jaatav. Ehk siis juurdepääs andmetele säilib ja mõistlik on teha ka väljatrükid või failid.

Aga nüüd põhjalikumalt.

Tänase päeva seisuga ei ole meil välja töötatud poliitikat nende kasutajate andmete käsitlemiseks, kes enam litsentsi eest ei tasu. Seni kuni sellist poliitikat ei ole, säilitame kõik andmed ja juurdepääsu neile. Loomulikult ei saa lisada uusi andmeid neisse perioodidesse, mille eest te pole tasunud (välja arvatud perioodid enne litsentsi ostmist).

Siiski ei saa selline olukord jätkuda lõpmatult, sest me peame andmete hoidmise ja võrguliikluse eest oma teenusepakkujale tasuma. Seega on tõenäoline, et tulevikus hakkame andmete hoidmise eest küsima mõõdukat tasu. Tõenäoliselt on see palju väiksem kui litsentsi hind. Kui jõuame andmete hoidmise eest tasu küsimiseni, siis igal juhul informeerime oma kasutajaid pikalt ette.

Nüüd väljatrükkidest. Soovitame teha väljatrükid või Exceli või PDF-failid raamatupidamiskannetest, tähtsamatest aruannetest (käibeandmik, müügiaruanne jms) ja registritest. Kuigi me teeme mitmekordseid varukoopiaid, on paber siiski väga kindel info säilitamise vahend ning siis on täiesti kindel, et andmed on Teie valduses. Sama tagavad ka PDF-failid.