Merit Aktiva tugi


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud 09.00 – 16.30

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud 09.00 – 16.30


Kuidas importida Aktivasse ostu- ja müügiarveid välistest programmidest (veebipoed, kassasüsteemid jms)?

Kui Teie ostu- ja/või müügiarved tehakse mõnes muus tarkvaras kui Aktiva (näiteks veebipoes, kassasüsteemis, kliendihalduses vm), siis korduva sisestamise vältimiseks on mõistlik need arved automaatselt Aktivasse importida.

Arvete Aktivasse importimiseks on kaks võimalust.

API

Soovitame teistel tarkvaradel Aktivaga info vahetamiseks kasutada Aktiva API-t (Application Programming Interface). Kui soovite oma tarkvara Aktivaga ühendada, siis pöörduge selle tarkvara arendaja poole ning paluge tal meiega kontakti võtta. API puhul toimub suhtlemine tarkvarade vahel masin-masin liidese kaudu, mis on kõige mugavam ja turvalisem viis. Leiate API kirjelduse siit. API kasutamiseks on vajalik Aktiva Pro või Premium pakett.

Arvete import failist

Aktiva kasutab importimiseks Eesti e-arvete formaati koos mõnede täiendustega. Leiate eestikeelse formaadi kirjelduse siit ja ingliskeelse siit.

Soovitame anda formaadi kirjeldus partnerile, kes Teie tarkvara arendab. Kui saate sealt tarkvarast kätte selle formaadi järgi tehtud faili, siis on väga lihtne müügi- ja ostuarved Aktivasse importida.

Failist importi saab teha Aktiva Pro ja Premium pakettides ning see nõuab tasulist litsentsi igale firmale, kuhu soovite arveid importida.

Küsimused on oodatud telefonil 617 7111 või meiliga merit@merit.ee