Merit Aktiva tugi


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud 09.00 – 16.30

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud 09.00 – 16.30


Küsimus põhivara ostu vormistamise kohta.

Küsimus: Ostsin põhivara ja panen ostuarvele linnukese „Põhivara ost“, kuid salvestades kaob see ära. Mida see linnuke üldse tähendab? Põhivara kaardile ei tekkinud soetuskuupäeva ega maksumust. Mida teen valesti?

Vastus: Kui soetate põhivara, siis koostage ostuarve järgmiselt:

  • Valige tarnija, sisestage kuupäev, dok.nr ja enne ridade lisamist klõpsake sisse linnuke “Põhivara ost”.
  • Seejärel avaneb ridadel põhivarade nimekiri. Kui olete põhivara kaardi juba valmis teinud, siis valige ostuarvele see põhivara. Kui põhivara kaarti ei ole, siis klõpsake nimekirjas nupule “Lisa uus põhivara” ja sisestage uue põhivara kaart.
  • Kui olete põhivara arvele valinud, siis sisestage koguseks 1 ja hinna veergu põhivara hind.

Ostuarve salvestamisel lisatakse uus põhivara põhivarade nimekirja ja põhivara kaardil täidetakse lisaks põhiandmetele ka järgmised andmed: soetuse kuupäev, soetusmaksumus, jääkmaksumus ja kulumi arvestuse algus.

Kui sisestate ostuarve nii, et lisate read ära (valite reale artikli artiklite nimekirjast, mitte põhivara põhivarade nimekirjast) ja alles seejärel klõpsate sisse linnukese “Põhivara ost”, siis põhivaraga seos puudub.

Kustutage selliselt koostatud ostuarve või ostuarve rida ja sisestage arve nii nagu eespool kirjeldatud, siis tekib seos ka põhivara kaardiga.