Müügiarvete parandamine

Navigeerimine:  Müük > Müügiarvete koostamine >

Müügiarvete parandamine

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Müügiarve parandamiseks otsige arvete nimekirjast üles parandamist vajav arve. Selleks avage aken Müügiarve (menüüst Müük > Müügiarve) ja klikkige arve ülemisel ribal nupule Ava. Avanenud nimekirjast valige topeltklikiga parandamist vajav arve.

 

Ekraanil oleva arve parandamiseks klikkige  nupule Muuda.

 

Müügiarve parandamine: Arvel saate parandada kõiki näitajaid: artikkel, hind, kogus, konto, klient. Kui parandate arvel olevaid andmeid, siis parandatakse andmed ka arve kohta koostatud pearaamatu kandes. Arvet ei saa parandada, kui arve kuupäev ei kuulu aktiivsesse majandusaastasse.

 

Klienti on võimalik muuta seni, kuni arve pole laekunud. Kui aga arve on juba laekunud, siis tuleb eelnevalt kustutada laekumine  (või märkida pangamaksete aknas ettemaksuks) ja alles seejärel saate klienti muuta.

 

Müügiarvet on võimalik kustutada, kui arve ei ole laekunud. Kui arve on laekunud, siis kustutage kõigepealt laekumine (või muutke arve laekumine ettemaksuks) ja seejärel kustutage arve. Arve kustutamiseks klikkige Arve akna ülemisel ribal nupule Kustuta.

 

Kui soovite salvestatud müügiarvel muuta artiklit, siis peate lisama uue rea õige artikliga klikkides rea lõpus pluss-märgiga nupule ja olemasoleva artiklirea kustutama klikkides rea lõpus miinus-märgiga nupule.

 

Arve laekumise märkimine ettemaksuks

 

Arve laekumise dokumendi leiate kiiresti, kui klikite arve all väljale Tasutud. Selle tulemusena avaneb arve laekumise dokument (Kassa makse või Panga makse või laekunud dokumentide loend). Avage dokument, klikkides ülemisel ribal nupule Muuda, kustutage linnuke laekunud arve rea lõpus ja sisestage laekunud summa maksete ülemises osas ettemaksu reale. Sel viisil seotakse laekumine konkreetse kliendiga, mitte arvega. Seejärel saate müügiarve kustutada.