Merit Aktiva tugi


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud 09.00 – 16.30

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud 09.00 – 16.30


Kui minna Aktiva arvutiversioonilt üle pilveversioonile, kas andmed lähevad automaatselt üle?

Aktiva pilveversiooni saab importida Excelisse salvestatud failidega kliendid, tarnijad, laoartiklid ja põhivarad. Lisaks saab algsaldosse importida kliendivõlgnevuste aruande põhjal laekumata müügiarved ja ostuvõlgnevuse aruandega tarnijatele tasumata ostuarved. Muid andmeid importida ei saa. Algsaldod on vaja sisestada käsitsi, kuid see on väga lihtne ja seda võib teha osaliselt ka kunagi hiljem, mitte kohe töö alustamisel. Tavaliselt kulub ühe firma andmete üleviimiseks 10-20 minutit.