Merit Aktiva tugi


Tasuta klienditugi

776 9333

Oleme avatud 09.00 – 16.30

Kirjuta klienditoele

klienditugi@merit.ee

Oleme avatud 09.00 – 16.30


Mis vahe on Merit Aktiva pakettidel Standard, Pro ja Premium?

Aktiva Pro ja Premium pakettides on võrreldes standardpaketiga mitmeid täiendavaid võimalusi. Näiteks saab standardpaketil olla ainult üks täisõigustega kasutaja, Pro ja Premium pakettidel saab täisõigustega kasutajaid olla mitu.

Kõikides pakettides saab lisada piiramatul arvul tasuta lisakasutajaid, kes saavad teha müügiarveid ja muid tegevusi müügi menüüs (välja arvatud pakkumised, tellimused ja ettemaksuarved), kuid mitut täisõigustega kasutajat standardpakett ei võimalda.

Olulisemad Pro ja Premium paketi lisavõimalused:

  • mitme täisõigustega kasutaja lisamise võimalus, kasutajatele õiguste määramine,
  • perioodilised arved,
  • hinnakirjad ja allahindlused,
  • müügiarvete mass-saatmine,
  • korteriühistu funktsioonid,
  • e-ostuarvete kinnitusring,
  • üldised (sünteetilised) kontod,
  • kliendi, tarnija ja artikli grupid,
  • mitu ladu,
  • müügiarvate import teistest müügiprogrammidest (kassasüsteemid, veebipoed jms); see funktsioon vajab eraldi tasulist litsentsi, mille saate tellida meie müügiosakonnalt.

Olulisemad Premium paketi lisavõimalused:

  • pakkumised,
  • müügitellimused,
  • ettemaksuarved,
  • viiviste automaatne arvestus,
  • detailsemad kasutajaõigused,
  • koondarved.

 

Detailse ülevaate pakettide erinevustest leiate siit lehelt.

Aktiva tasuta paketis saab piiratud mahus kasutada kõiki Premium paketi võimalusi.