Tehke endale Merit Palga kasutajakonto
Konto tegemine on lihtne. Sisestage enda e-posti aadress ja nimi ning soovi korral ka telefon. Kui vajutate nupule "Loo konto", siis saadame Teile kirja. Klikkige kirjas oleval aktiveerimise lingil ning saate valida endale turvalise parooli (salasõna) ja konto aktiveerida. Edaspidi saate Merit Palka siseneda oma e-posti aadressi ja salasõnaga.
Kui Teil on Merit Aktiva kasutaja juba olemas, siis pole vaja Palga jaoks uut kasutajat teha. Sisenege Merit Palka sama kasutajanime ja salasõnaga.
Merit Palga pilveversiooni saate kasutada igal pool ja iga seadmega. Enam ei ole nõutav Windows-arvuti, nüüd saab Merit Palka kasutada ka Maci ja Linuxiga, samuti tahvelarvuti ja mobiiliga.
Pilvetarkvara kasutades ei ole vaja muretseda andmete säilimise pärast. Kõik andmed on turvalises serveris. Kasutame andmete hoidmiseks Microsoft Azure servereid, mille turvalisus on internetipankadega samal tasemel.
Kuna programm asub serveris, siis saavad seda kasutada mitu inimest samal ajal erinevatest kohtadest. Kui tahate kasutada programmi nii kontoris kui kodus, ei ole enam vaja mõelda, kuidas andmeid ühest kohast teise toimetada, kõik on kogu aeg olemas ja kättesaadav.
MERIT TARKVARA KASUTUSTINGIMUSED
Viimane läbivaatamine: 31.01.2018
AS Merit Tarkvara pakub allpool määratletud teenuseid vastavalt järgmistele tingimustele:
1. Üldist. Käesolevad tingimused (edaspidi tingimused) reguleerivad AS-i Merit Tarkvara (edaspidi Merit või meie) poolt klientidele (edaspidi klient) teenuste osutamist. Registreerides meie teenust kasutama, kinnitab klient, et ta on lugenud käesolevaid tingimusi, ja nõustub, et need on temale täitmiseks kohustuslikud. Käesolevad tingimused on täitmiseks kohustuslikud kliendi poolt mis tahes teenuse kasutamisel. Klient kinnitab, et tema poolt Meritile esitatud teave on tõene, täpne ja täielik, ning ta nõustub hoidma seda ajakohasena.
2. Teenus. Merit osutab veebipõhist raamatupidamisarvestuse (accounting) ja isiklike rahaasjade haldamise (personal finance management) teenust (mida Merit võib vajaduse korral muuta või ajakohastada), mis on kasutatav tema veebisaidi www.merit.ee (edaspidi veebisait) või arvutile paigaldatava Windowsi versiooni kaudu. Olemas on erinevad teenusetasemed, mille hulgast klient saab valida oma vajadustele sobiva lahenduse. Merit jätab endale õiguse muuta nende teenusetasemete sisu. Hetkel pakutavate teenusetasemete kirjelduse ja vastavate tasudega saab tutvuda veebisaidil.
3. Teenuse kasutamiseks registreerimine. Klient peab registreerima teenuse kasutamiseks veebisaidi kaudu, täites nõutava registreerimisvormi. Teenuse kasutamiseks registreerimisel saab klient tellida teenusetaseme, mis vastab tema vajadustele. Registreerimisvorm ja konkreetse teenuse tellimine moodustavad kliendi tellimuse (edaspidi tellimus). Tellimus koos käesolevate tingimustega moodustab kliendi ja Meriti vahelise lepingu (edaspidi leping).
4. Tasu. Meie teenused on kliendile kasutamiseks tasuta (vt allpool punkt 6) või tasu eest (edaspidi tasuline teenus), mis kuulub kliendi poolt tasumisele vastavalt lepingule (edaspidi tasu). Klient võib igal ajal muuta valitud teenusetaset. Kui klient läheb kehtivalt teenusetasemelt üle madalamale teenusetasemele, ei ole kliendil õigust raha tagasi saada.
Tasulised teenused on saadaval vastavalt tellimusele kas kuu- või aastatasu eest. Merit võib muuta tasusid igal ajal, teatades sellest 30 päeva ette. Kui klient ei nõustu muudetud tasuga, on tal õigus leping lõpetada vastavalt allpool toodud punktile 20. Tasu muudatusi ei kohaldata ettemakstud teenusele ning uut tasu kohaldatakse kliendile alates järgmisest tellimusest.
5. Määratud kasutajad. Klient määrab kindlaks kasutajad, kellel on tema nimel teenusele juurdepääsu õigus (edaspidi määratud kasutajad). Sellest olenemata vastutab klient määratud kasutajate mis tahes ja kõigi tegevuste eest teenuse kasutamisel. Klient kontrollib määratud kasutajate juurdepääsu teenusele ja võib omal äranägemisel tühistada või muuta määratud kasutajate juurdepääsu teenusele mis tahes ajal. Kliendi ja määratud kasutajate vahelise vaidluse korral, mis on seotud teenusele juurdepääsuga, otsustab klient määratud kasutajate juurdepääsuõigused kliendi andmetele ja teenusele.
6. Tasuta teenused. Merit pakub teenusest piiratud ulatuses tasuta prooviversiooni ilma tasu maksmiseta (edaspidi tasuta teenused). Tasuta teenuste kirjeldus on veebisaidil.
Me võime küsida kliendi makseandmeid, kui klient otsustab minna tasuta teenuselt üle tasulisele teenusele. Me võime kohe pärast üleminekut tasulisele teenusele hakata võtma kliendilt automaatselt tasu tasulise teenuse eest kord kuus või kord aastas (olenevalt tellimusest). Kliendi makseandmete esitamisega tasuliste teenuste tarbeks nõustub klient jätkama teenuse kasutamist tasu alusel kuni üks pooltest esitab tingimustele vastava lõpetamise teate, välja arvatud juhul kui klient läheb üle madalamale teenusetasemele vastavalt punktile 4.
7. Tasumine. Tasu kuulub teenuse eest tasumisele ettemaksuna. Merit võib kõigi maksete käsitlemiseks kasutada kolmandast isikust makseteenuse pakkujaid. Merit ei vastuta maksete töötlemise eest ja ei vastuta maksete töötlemisega seotud küsimuste eest. Kui klient ei esita meile makseandmeid või ei maksa tasu tasuliste teenuste eest makseandmetes täpsustatud maksetähtpäevaks või kliendi maksemeetod lükatakse tagasi, kaotab leping automaatselt kehtivuse ning juurdepääs teenusele võidakse piirata või peatada.
8. Kliendi andmed. Mis tahes andmed, mida klient salvestab või sisestab teenuse kaudu (edaspidi kliendi andmed), kuuluvad kliendile. Juurdepääs kliendi andmetele sõltub siiski kliendi poolt nõuetekohasest ja täielikust tasu maksmisest. Klient annab Meritile loa kliendi andmete kasutamiseks, kopeerimiseks, edastamiseks, salvestamiseks ja varundamiseks, et võimaldada kliendile teenusele juurdepääsu ja teenuse kasutamist.
Klient vastutab ainuisikuliselt kliendi andmete eest ning on vastutav vastava sisu sisestamisest või edastamisest tulenevate või sellega seotud tagajärgede eest. Klient kinnitab, et tal on õigus sisestada või edastada kliendi andmeid, ja et vastavate tegevustega ei rikuta käesolevaid tingimusi, kohalduvat õigust, intellektuaalse omandi õigusi ega muid kolmandate isikute õigusi.
9. Kliendi andmete avaldamine. Merit hoiab kõiki kliendi andmeid kolmandate isikute eest konfidentsiaalsena. Meritit ei puuduta siiski vaidlused kliendi ja kliendi enda lõppklientide vahel, kellele klient osutab teenuseid, kasutades teenust (edaspidi lõppkliendid). Klient tunnistab, et teatud olukordades on Meritil lubatud avaldada teatud kliendi andmeid vastavale lõppkliendile, kes on vastavate kliendi andmete osas õigustatud isikuks (nt konkreetse lõppkliendi raamatupidamise andmed).
Klient lubab käesolevaga Meritil avaldada kliendi andmete koopiaid lõppkliendile, juhul kui:
a) klient on nõustunud vastava avaldamisega e-posti teel;
b) Meritil ega lõppkliendil ei ole õnnestunud kliendiga ühendust saada vähemalt 1 kuu jooksul, vaatamata korduvatele püüetele, kasutades kliendi esitatud kontaktandmeid;
c) klient on lõpetanud lepingu Meritiga või
d) esinevad muud asjaolud, mille puhul lõppklient on Meritile piisavalt tõendanud, et klient piirab pahauskselt juurdepääsu vastavatele kliendi andmetele.
Merit võib avaldada kliendi andmeid volitatud esindajatele, kellel on kliendi esindaja volitused vastavalt seadusele või vastava volikirja alusel, või kui Merit on kohustatud seda tegema seaduse alusel.
10. Mittejälgimine. Merit ei jälgi kliendi andmeid. Klient vastutab ainuisikuliselt selle eest, et kliendi andmed on kooskõlas käesolevate tingimustega, kolmandate isikute õigustega ja kohalduva õigusega. Võtmata endale vastavat kohustust, võib Merit siiski kustutada kliendi andmeid või peatada või lõpetada lepingu omal äranägemisel, kui kliendi andmed rikuvad käesolevaid tingimusi, kolmandate isikute õigusi või kohalduvat õigust. Merit võib teha vastavaid toiminguid sellest kliendile ette teatamata.
11. Varundamine. Merit ei ole kohustatud hoidma kliendi andmetest varukoopiaid, kui leping on lõpetatud või kui kliendi andmed on kustutatud mis tahes põhjusel. Me ei garanteeri, et kliendi andmeid säilitatakse turvaliselt. Kindluse mõttes peaks klient varundama kliendi andmeid iseseisvalt.
12. Keelatud tegevused. Kliendil ei ole lubatud kasutada teenuseid ebaseaduslikul, kahju tekitaval, eksitaval, pettuslikul ega muul pahatahtlikul eesmärgil. Kliendil on keelatud edastada materjali või sisu, mis sisaldab viiruseid või muud pahatahtlikku koodi, või sisu, mis rikub või võib rikkuda kolmandate isikute intellektuaalse omandi õigusi või muid õigusi.
13. Intellektuaalne omand. Teenuse ja veebisaidiga seotud intellektuaalse omandi õigused (sealhulgas patent, kaubamärk, teenindusmärk, logod, autoriõigus, mittevaraline õigus, oskusteave, domeeni nimed ja muu, kogu maailmas, registreeritud või registreerimata) jäävad Meriti omandisse. Käesolevad tingimused ei anna kliendile õigust kasutada Meriti intellektuaalset omandit ilma Meriti eelneva selgesõnalise loata.
14. Isikuandmed. Klient kinnitab, et tal on kõik õigused ja nõusolekud teenuse kasutamisel esitatud isikuandmete avaldamiseks Meritile, sealhulgas ka juhul, kui klient ise ei ole Meritile tema poolt avaldatud isikuandmete vastutav töötleja. Sellisteks isikuandmeteks võivad olla kliendi või tema lõppkliendi ja nende töötajate, klientide, koostööpartnerite jms nimi, kontaktandmed, raamatupidamisega seotud muud andmed, mis on vajalikud teenuse osutamiseks. Klient või lõppklient on vastavate isikuandmete suhtes andmete vastutav töötleja ning Merit volitatud töötleja. Vastavaid isikuandmeid käsitletakse ka kliendi andmetena vastavalt punktis 8 sätestatule.
Merit töötleb isikuandmeid ainult kliendi poolt valitud teenuse osutamiseks. Kliendi teenuse valik on Meriti poolt dokumenteeritud. Merit tagab, et tema poolt isikuandmeid töötlema volitatud isikud on kohustunud järgima konfidentsiaalsusnõuet või nende suhtes kehtib asjakohane konfidentsiaalsuskohustus.
Kliendi avaldatud isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud siis, kui see on vajalik teenuse osutamiseks, tingimuste ning kliendi ja Meriti vaheliste muude kokkulepete jõustamiseks või kohaldamiseks või kui see on nõutav vastavalt kohalduvale õigusele. Kuna Meriti äripartnerid või tarnijad või teenusepakkujad (edaspidi alltöötlejad) võivad olla vastutavad teenuse ja veebisaidi üldise toimimise teatavate osade eest, võib isikuandmeid avaldada neile. Tagame, et asjaomaste alltöötlejate suhtes on kehtestatud samad andmekaitsekohustused, mis käesolevates tingimustes. Rakendame asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid, et töötlemine vastaks kohalduva seaduse nõuetele. Kui alltöötleja ei täida oma andmekaitsekohustusi, vastutame alltöötleja kohustuste täitmise eest.
Me ei edasta isikuandmeid ilma kliendi eelneva nõusolekuta riikidesse, mis ei ole Euroopa Liidus / Euroopa Majanduspiirkonnas ega Euroopa Komisjoni poolt hinnatud piisavat isikuandmete kaitset tagavate riikide nimekirjas.[MM|S1]
Klient on teadlik ja nõustub, et Merit kasutab alltöötlejana Microsoft Ireland Operations Limited (aadress: Atrium Building Block B, Carmenhall Road, Sandyford Industrial Estate, Dublin 18, Iirimaa) seoses Microsoft Azure pilvandmetöötluse teenustega. Juhul, kui Merit kavatseb vahetada või lisada alltöötlejaid teavitab Merit sellest klienti eelnevalt e-posti teel.
Pärast teenuse osutamise lõppu kustutab või tagastab Merit isikuandmed kliendile ja kustutab olemasolevad koopiad, välja arvatud juhul, kui kohalduva õiguse kohaselt nõutakse selliste andmete säilitamist.
Juhul kui klient on meile avaldanud isikuandmete vastutava töötleja andmed, teeme talle vajadusel kättesaadavaks teabe, mis on vajalik meie seadusjärgsete kohustuste täitmise tõendamiseks ning võimaldame vastutaval töötlejal või tema poolt volitatud isikul teha kontrolle ning auditeid. Teavitame vastutavat töötlejat kohe, kui vastutava töötleja korraldus läheb meie arvates vastuollu kohalduva õiguse andmekaitsealaste sätetega.
15. Turvalisus. Merit võtab kliendi andmete töötlemise suhtes kõik vastavalt kohalduva õiguse kohaselt nõutud andmete töötlemise turvameetmed. Merit teeb kõiki mõistlikke jõupingutusi selleks, et tagada kliendi andmete turvaline kogumine, edastamine ja säilitamine. Merit on rakendanud andmete kaitsmiseks asjakohaseid füüsilisi, tehnilisi ja organisatsioonilisi meetmeid.
Me aitame võimaluse piires asjakohaste tehniliste ja korralduslike meetmete abil täita vastutava töötleja kohustust vastata taotlustele andmesubjekti õiguste teostamiseks. Lisaks aitame vastutaval töötlejal täita kohustusi seoses töötlemise turvalisuse, isikuandmetega seotud rikkumisest teavitamise, andmekaitsealase mõjuhinnangu ning eelneva konsulteerimisega.
16. Garantii puudumine. Merit ütleb lahti mis tahes ja kõikidest otsestest või kaudsetest teenusega seotud garantiidest. Teenust osutatakse „nagu on“, „kui on“ ja kliendi enese riskil ning me ei garanteeri ega kinnita teenuse kvaliteeti, eesmärgiks sobivust, mitterikkumist, terviklikkust ega täpsust. Olenemata meie püüdlustest pakkuda kliendile parima kvaliteedi, ohutuse ja turvalisusega teenuseid, me ei garanteeri, et teenus on katkestusteta, õigeaegne või vigadeta või et puudused parandatakse. Merit ei garanteeri, et isikuandmete kogumine, edastamine ja säilitamine on igal ajal turvaline.
Merit jätab endale õiguse muuta või lõpetada teenuse funktsioone ja omadusi perioodiliselt või mis tahes ajal, ajutiselt või püsivalt, vastutamata kliendi ees teenuse või teenuse funktsioonide või omaduste katkestamise, muutmise või lõpetamise eest. Võimaluse korral teatatakse teenuse lõpetamisest mõistlikult ette. Merit ei vastuta teenuse toimimisel või kasutamisel esinevate takistuste eest, mis on põhjustatud veebimajutuse teenuse pakkuja, kliendi internetiteenuse pakkuja või muu kolmanda isiku poolt, välja arvatud juhul, kui see on nõutav kohalduva õigusega.
Merit ei ole raamatupidaja ning teenuste kasutamine ei moodusta raamatupidamisalase nõustamise või raamatupidamisteenuste saamist. Klient vastutab ainuisikuliselt mis tahes ja kõigi kohalduvate raamatupidamis-, maksu- ja muude asjakohaste seaduste järgmise eest. Klient vastutab selle eest, et kliendi andmete salvestamine ja nendele juurdepääs teenuse kaudu on kooskõlas kliendile kohalduva õigusega.
17. Vastutuse piirang. Seadusega lubatud suurimas ulatuses ei vastuta Merit kahju eest, mis tuleneb kliendi poolt teenuse kasutamisest või kasutamise võimatusest või volitamata juurdepääsust kliendi andmetele, nende katkestusest, muutusest, hävimisest või kustutamisest. Lisaks ei vastuta Merit ühelgi juhul kaudse kahju, sealhulgas saamata jäänud tulu eest.
Mis tahes juhul on Meriti koguvastutus piiratud summaga, mille klient on maksnud Meritile teenuste eest viimase kaheteistkümne (12) kuu jooksul vahetult enne seda kuud, mil leidis aset sündmus, mis tõi kaasa Meriti vastutuse.
18. Hüvitamine. Klient nõustub hüvitama Meritile ja tema kolmandatest isikutest teenusepakkujatele nõuete, nõudmiste, kahju, kulu või vastutuse (sealhulgas mõistlikud õigusabi kulud), mis tulenevad kliendi poolt teenuse kaudu esitatud, edastatud või kättesaadavaks tehtud kliendi andmetest või kliendi või tema määratud kasutajate poolt teenuse väärkasutamisest, käesolevate tingimuste rikkumisest või väidetavast rikkumisest või kolmandate isikute õiguste (sealhulgas intellektuaalse omandi õiguste) rikkumisest või on nendega seotud, kaitsma neid nende eest ja hoidma nad nendest puutumatuna.
19. Tingimuste muutmine. Merit jätab endale õiguse muuta tingimuste mis tahes osa mis tahes ajal. Merit teatab kliendile vastavatest muudatustest mõistliku aja ette. Kui klient ei nõustu nende muudatustega või mis tahes konkreetse muudatusega, ei pruugi kliendil olla võimalik jätkata teenuse kasutamist.
20. Tähtaeg ja lõpetamine. Leping on sõlmitud tähtajatult. Klient võib lõpetada lepingu igal ajal korralise lõpetamise korras põhjust esitamata, saates tellimuse tühistamise e-kirja allpool näidatud kontaktidel.
Kui klient lõpetab lepingu, ei ole Meritil kohustust hüvitada kliendile tasusid, mida klient võib olla maksnud, välja arvatud juhul, kui see on nõutav kohalduva õigusega. Tellimuse lõpetamisel lõpeb ka leping ning viivitamata peatuvad kliendi juurdepääsuõigused teenusele, välja arvatud tasuta teenustele. Juurdepääs tasuta teenustele peatatakse, kui tellimus on lõpetatud eespool toodud punkti 12 rikkumisel.
Klient tunnistab ja nõustub, et Merit võib peatada (püsivalt või ajutiselt) teenuse osutamise Meriti omal äranägemisel kliendile ette teatamata, kui klient rikub käesolevaid tingimusi. Juhul kui klient rikub käesolevaid tingimusi ja me otsustame lõpetada või peatada kliendi konto ja/või lepingu, ei ole Meritil kohustust hüvitada tasusid, mida klient võib olla maksnud.
Lisaks võib Merit lõpetada lepingu ja kliendi teenusele juurdepääsu ja teenuse kasutamise õiguse korralise lõpetamise korras, teatades sellest kliendile kolmkümmend (30) päeva ette.
21. Kohalduv õigus ja vaidluste lahendamine. Käesolevatele tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigust. Mis tahes käesolevatest tingimustest tulenevad või nendega seotud vaidlused lahendab lõplikult Harju maakohus Tallinnas.
22. Täielik kokkulepe. Käesolevad tingimused koos tellimusega moodustavad lepingu sisu kohta kliendi ja Meriti vahel täieliku kokkuleppe, mis on ülimuslik ja asendab kõiki lepingu sisule kohaldatavaid varasemaid kirjalikke ja suulisi kokkuleppeid.
23. Jagatavus. Kui üks või mitu käesolevate tingimuste sätet osutuvad mis tahes osas õigustühiseks, kehtetuks, ebaseaduslikuks või mittejõustatavaks, ei mõjuta ega kahjusta see selles sisalduvate ülejäänud sätete kehtivust, seaduslikkust ega jõustatavust.
24. Loovutamine. Merit võib loovutada käesolevatest tingimustest tulenevaid mis tahes või kõiki oma õigusi mis tahes isikule ilma kliendi nõusolekuta, välja arvatud juhul, kui see võib vähendada lepingu täitmise tõenäosust.
25. Kontaktandmed. Palun saatke kõik lepinguga seotud teated Meritile allpool loetletud e-posti aadressil.
Kontaktandmed:
AS Merit Tarkvara
Pärna 1
Põltsamaa linn
48105 Jõgeva maakond
Eesti
E-post: merit@merit.ee
Veebileht: merit.ee