Kõik uudised
15.11.2019

Merit Aktiva uus versioon 15. novembril 2019

Programmis on tehtud järgmised täiendused:

  1. Programmi on lisatud „Abikeskus“, mille saab avada programmi ülemisel ribal olevast küsimärgist. Abikeskuse juhendites on kasulikke nõuandeid nii alustajatele kui ka   igapäevastele programmi kasutajatele.
  2. Lisatud on võimalus määrata kasutajaga seotud e-posti saatja aadressi. Selleks peab kasutaja ise sisestama „Seadistused > E-posti seadistused“  väljale „Kasutajaga seotud saatja e-post“ selle meiliaadressi, mida ta soovib kasutada enda poolt saadetavates e-mailides (nt müügiarvete saatmine, meeldetuletuste saatmine jms). Kui see väli on täitmata, siis lisatakse e-mailidele „Saatja e-post“, mis ei sõltu kasutajast ja on ettevõttele ühine.
  3. Uue pangakonto lisamisel või olemasoleva pangakonto üle salvestamisel täidetakse automaatselt SWIFT kood. SWIFT kood tuvastatakse IBAN-i järgi. Automaatika toimib nii Eesti kui ka Soome pangakontode lisamisel.
  4. Maksekorralduste koostamisel saab valida, kas koostada maksed ainult sama panga tarnijatele või kõikidesse pankadesse. Näiteks, kui ettevõttel on pangakontod nii SEB kui ka Swedbankis, siis saab soovi korral koostada SEB Pangast maksekorraldused SEB Pangas olevatele tarnijatele ja Swedbankist maksekorraldused Swedbankis olevatele tarnijatele.

Kõik küsimused ja tähelepanekud on oodatud meiliga klienditugi@merit.ee või telefonil 776 9333.

Ülevaate kogu Merit Aktiva täienduste ajaloost leiate siit failist (PDF).

Head kasutamist!


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.