Kõik uudised
09.01.2025

Kas teadsid, et Merit Aktivas saad kopeerida kontoplaani?

Väga kasulik funktsioon just raamatupidamisbüroodele!

Merit Aktivas on mitmeid funktsioone, mis muudavad raamatupidamise lihtsamaks ja tõhusamaks. Siin on mõned olulised võimalused, mis aitavad eriti just raamatupidamisbüroodel tööd optimeerida:

  • Kohanda kontoplaan vastavalt oma vajadustele.
    Merit Aktivas saad koostada täpselt sellise kontoplaani, mis sobib kõigi Sinu klientide raamatupidamise korraldamiseks.
  • Säästa aega kontoplaani kopeerimise funktsiooniga.
    Kasutades kõigi klientide puhul ühtset kontoplaani, saavad Sinu raamatupidajad kontoplaani kopeerimise funktsiooniga oluliselt aega kokku hoida.

Kuidas seda rakendada?

  • Loo eraldi ettevõte ja anna sellele nimi, näiteks “Algseadistused”.
  • Kohanda selles ettevõttes kontoplaan täpselt selliseks, nagu Sinu büroos kasutatakse.
  • Kui lood uue ettevõtte, vali “Firma tüübi” loendist “Algseadistused”, ning kontoplaan tuuakse uude ettevõttesse automaatselt üle.

Kasutusvõimalused – kontoplaani ja andmete kopeerimine sobib suurepäraselt ka siis, kui vajad olemasoleva ettevõtte jaoks uut andmebaasi. Kui valite firma tüübi loendist olemasoleva ettevõtte, tuuakse automaatselt üle:

  • Kontoplaan;
  • artiklid (sh laoartiklid, kui need on sisestatud);
  • klientide ja tarnijate andmed;
  • dimensioonid (NB! Dokumente uude ettevõttesse siiski üle ei kanta).

Soovitus – kasuta standardalgseadistusi.
Soovitame kasutada Merit Aktiva standardlahendusi, kuid kui Sinu büroo vajab spetsiifilisi seadistusi, on see funktsioon hindamatu abimees.

Tee Merit Aktiva oma igapäevaseks tööriistaks ja naudi sujuvamat töövoogu!


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.