Kõik uudised
06.04.2023

Kas teadsid, et automaatikate aktiveerimiseks ei pea juhatuse liige tulema raamatupidaja juurde kohale?

  • Merit Aktivas on parajal hulgal erinevaid automaatikaid, mille aktiveerimiseks on vaja juhatuse liikme tuvastust.
  • Selleks aga ei ole vaja juhatuse liikmel raamatupidajaga kohtumist kokku leppida. Aktiveeringuid saab juhatuse liige teha mugavalt oma arvutist.
  • Ja mis kõige toredam – autentima peab ennast ühekordselt!
  • Näiteks kui soovitakse aktiveerida nii e-arveid kui ka panga automaatikat, siis piisab kui juhatuse liige ennast ühe aktiveeringu juures tuvastab.

Mida on vaja automatsioonide aktiveerimiseks?

  • Meriti kasutajakontot ja ID kaardi või Mobiili ID olemasolu!
  • Vaata täpsemat juhendit siit.

PS! 01.02-30.04.2023 kingime kõigile Merit Aktiva ja Merit Palga esmaostjatele tasuta veebikoolituse. Tutvu kampaaniaga.


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.