Kas teadsid, et Merit Aktiva programmis saab automaatikaid aktiveerida piiratud õigustega kasutaja?
- Merit Aktivas on erinevaid automaatikaid, mille aktiveerimiseks on vaja juhatuse liikme tuvastust.
- Selleks aga ei ole vaja juhatuse liikmel raamatupidajaga kohtumist kokku leppida. Aktiveeringuid saab juhatuse liige teha mugavalt oma arvutist.
- Juhatuse liige peab oma ettevõttes olema vähemalt piiratud õigustega kasutaja.
- Ja mis kõige toredam – autentima peab ennast ühekordselt!
- Näiteks kui soovitakse aktiveerida nii e-arveid kui ka panga automaatikat, siis piisab kui juhatuse liige ennast ühe aktiveeringu juures tuvastab.
Mida on vaja automatsioonide aktiveerimiseks?
- Meriti kasutajakontot ja ID kaardi või Mobiili ID olemasolu!
- Vaata täpsemat juhendit SIIT!
Meriti nipinurk
PS! Käivita e-arved täna ning võta vastu ja saada neid jaanipäevani tasuta! Tutvu kampaaniaga.
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.