Kõik uudised
24.10.2022

Küsimused ja vastused Merit x Bill.me

Bill.me ja Merit Tarkvara ühise veebiseminari “Raamatupidaja uued võimalused töös korteriühistutega” jooksul tekkinud küsimused ja vastused.

Kas firma tüüpi on võimalik ka hiljem muuta? Näiteks varasemalt mööbli tootmisega tegelenud ettevõte muudab oma tegevusala põllumajandusettevõtteks?

  • Merit Aktivas ei ole. Bill.me töötab mistahes ettevõttega, mis kasutab oma töös regulaarsete arvete saatmise viisi eraisikutele.

Kas oleks võimalik saad näha näitude impordi faili?

  • Kasutades Bill.me lahendust toimub andmevahetus Bill.me ja Merit Aktiva vahel automaatselt. Ei mingit käsitööd! Aga kui Te ei kasuta Bill.me lahendust, siis saab andmed importida Excelist.
  • Impordifail on kolmeveeruline fail: aadress, artikkel, lõppnäit. Lõppnäitude importimiseks saate sobiva aadressi veeru, kui salvestate perioodiliste arvete nimekirja
    Excelisse klikkides perioodiliste arvete nimekirja juures XLS. Artikliks on imporditava artikli kood.
  • Näide failist:

Kas kahte elektri arvet (Elektrum, Elektrilevi) on võimalik 1 kulureal näidata?

  • Saab ikka. Kui elektri ost tuleb kahelt arvelt (mõlemal on kasutatud üks ja sama elektri artikkel), siis tuleb “too hinnad” tabelisse märkida käsitsi ühe jaotatava ühiku hind, sest vaikimisi tuleb hind viimaselt ostuarvelt.

Kas oleks võimalik näidata kuidas klientide poolt saadetud näidud Meritisse kuvatud on?

  • Andmevahetus Bill.ma ja Merit tarkvara vahel on täiesti automatiseeritud. Bill.me võtab Meritist artikli nimetuse ja viimase näidu:
  • Klient sisestab Bill.me keskkonnas arvesti lõppnäidu ja salvestab.
  • Peale seda, kui arvestite periood on lõppenud edastab Bill.me sama artiklile kliendi poolt sisestatud näidu Meritisse:

Tere! Mis maksab Bill.me teenuse kasutamine?

  • Olenevalt Teie ettevõtte valdkonnast Bill.me saab pakkuda koostööks erinevad lähenemisviise, kaasaarvatud tasuta. Lisainformatsiooni saamiseks palun võtke ühendust Bill.me esindajaga: telefonil 5911063 või kirjutades emailile info.ee@bill.me

Kui korteril on mitu sooja ja külma vee näitu, kuidas toimub Bill.me-s sisestamine ja kuidas tulevad Merit Aktivas andmed sisse? Kas oleks võimalik näidata?

  • Igal aadressi arvestil peaks olema artikli nimetus. Kui tegemist on näiteks mitme külma veearvestiga, siis artikli nimetus kindlasti peaks sisaldama täpsustavat informatsiooni, näiteks kvVann ja kvKÖÖK ja jne. Bill.me jaoks on oluline, et ühe korteri puhul arvestite artiklid oleksid unikaalsed ehk eristatavad. Bill.me võtab Meritst artikli nimetuse ja viimase näidu ning kui arvestite periood on lõppenud edastab sama artiklile kliendi poolt sisestatud näidu.

Kas saaks näidata kuidas bill.me keskkonnast näidud Meritisse jõuavad?

  • Andmetevahetus on täielikult automatiseeritud API integratsiooni abil. Selleks, et teada saada, kuidas Bill.me lihtsustab Teie tööd, võtke kindlasti meiega ühendust.

Kas Bill.me + Merit kombot saab kasutada ka uusarenduste puhul kus on tunnipõhine börsipakett ja Eesti Energiaga on sõlmitud KÜ leping?

  • Jah, oluline on, et kogus ja hind oleksid olemas, siis saab arvele lisada summa.
  • Bill.me kasutaja saab esitada arvestite näite korteriühistule, kes koostab talle arve.
  • Tänasel päeval on Bill.me keskkonnas võimalik tasuda arveid kasutades Visa ja Mastercard-i ühe klikiga või ühendades automaatmakseteenus. Kuid lähiajal tekib võimalus tasuda arveid ka pangalinkidega.

Kas eraisikutele peab konto tegema ettevõte Bill.me-sse?

  • Integratsiooni seadistamine ja Teie ettevõtte või korteriühistu nimelt kutsete välja saatmine on välja töötatud ja automatiseeritud protsess. Ettevõtte või Korteriühistu peaks sõlmima lepingu Bill.me-ga ning meie hoolitseme kõigi muude ülesannete eest ja aitame Teil alustada tööd nii kiiresti, kui võimalik jälgides kõiki tingimusi ja ettekirjutusi.

Kas näite saab hiljem ka Meritis muuta ja kas tagasiside jõuab ka Bill.me-sse?

  • Muidugi jääb Teil alati andmete üle kontroll. Hädaolukorras saab raamatupidaja Meritis näitu muuta  tingimusel, et sisestatav näit ei ole väiksem kui eelmises perioodis sisestatud näit.

Kui on mitu erinevat sooja või külma vee näitu, kas siis jõuavad ka näidud Merit Aktiva kliendikaardile korrektselt?

  • Merit Aktivas õigete andmete kuvamiseks on vaja, et igal korteri arvestil oleks unikaalne artikkel. Bill.me võtab Meritist artikli nimetuse ja viimase näidu ning kui arvestite periood on lõppenud, edastab samale artiklile kliendi poolt sisestatud näidu.

Mis siis saab kui mõni krt. jätab näidu esitamata? Kas KÜ saab neile mingi arvestusliku tingimuse valemi kuskile panna?

  • Bill.me distsiplineerib kliente saates neile automaatsed meeldetuletused arvestite esitamise perioodi alguses ja lõpus. KÜ esindajal on võimalus sisestada Bill.me-sse elanike eest näite automaatseks edastamiseks Meritisse.

Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.