Kõik uudised
19.05.2021

Merit Aktiva uus versioon, 19.05.2021

Uue versiooni täiendused:

  • Kliendi kaardile on lisatud uus väli: Mass saatmise väljund.

Kui klient on Teile teada andnud, millise kanali kaudu ta soovib arveid saada, siis nüüd on seda võimalik kliendi kaardile määrata. Valida saab ka mitu väljundit.

Müügiarvete mass saatmisel (alates Pro paketist müügiarvete nimekirjas) on võimalik väljundina valida: Kliendi kaardi määrang.

Selle väljundiga saadetakse arved korraga kõikidesse kanalitesse, mis on kliendi kaardile määratud.

  • Müügiarvete mass saatmisel E-postiga on nüüd võimalik valida vaikimisi sõnumit, mis läheb meiliga kaasa. Vaikimisi sõnumit on võimalik valida siis kui E-post seadistuses on mitu erinevat vaikimisi sõnumit müügiarvete saatmiseks. Varasemalt sai seda valida ainult otse arve pealt e-postiga saatmisel.
  • Omniva arvekeskusest on nüüd võimalik saata seal koostatud kuluaruandeid (nii majanduskulu kui lähetuskulu aruandeid). Kuluaruannete toomise loogika Aktivasse on sama mis ostuarvetel ehk dokumente päritakse automaatselt igal hommikul või ostu menüü avamisel Aktivas. Kui Teil on programmis määratud, et Omnivas on kinnitusring, siis tuuakse programmi ainult kinnitatud staatusega kuluaruandeid. Kui Omniva kinnitusringi ei kasutata, siis tuuakse programmi aruanded, mille staatus on „koostatud“. Kuluaruanded jõuavad kinnitamata ostuarvete menüüsse ja sealt edasi pärast salvestamist aruandvate isikute kuluaruannete juurde.
Kõik küsimused ja tähelepanekud on oodatud meiliga klienditugi@merit.ee või telefonil 776 9333.

Ülevaate kogu Merit Aktiva täienduste ajaloost leiate siit failist (PDF).

Head kasutamist!


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.