Kui te juba kasutate Merit Aktivat, tasub palgaarvestuseks võtta kasutusele ka Merit Palk. Merit Aktiva ja Merit Palga vahel andmete vahetamine on imelihtne.
Kuidas? API ühendus pearaamatu kande saatmiseks luuakse Merit Palga ja Merit Aktiva vahel järgmiselt:
- Lisage Aktiva keskkonnas uus API ligipääs (Seadistused -> Ettevõtte andmed -> API seadistus -> Koosta uus võti) selles firmas, kuhu soovite palgakannet saatma hakata.
- Kopeerige saadud API ID ja võti Palga keskkonda (Tasude arvestus -> Pearaamatu kanne -> Merit Aktiva), sellesse firmasse kuskohast soovite edaspidi kande saatmist algatada.
- Klikkige nupule “Saada kanne Aktivasse”, mis loob Merit Aktivas uue pearaamatu kande ning salvestab sisestatud API ID ja võtme Palga keskkonnas. API ühendus selle firma jaoks on pärast esimest pearaamatu kande saatmist loodud. Järgmisel korral on API ID ja võti eeltäidetud.
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.