Kontakti- ja paberivabale raamatupidamisele üleminek aitab kokku hoida nii ettevõtja kui ka raamatupidaja väärtuslikku aega ning vältida lähikontakte kriisi ajal. Ettevõtja ei pea raamatupidaja juurde tšekke viima ja muretsema, et mõni neist on kaotsi läinud. Raamatupidaja saab tšekid ja dokumendid poolautomaatsel kujul ning ei pea sisestamisele enam nii palju aega kulutama.
Kuidas muuta raamatupidamine kontakti- ja paberivabaks?
- Võtke kasutusele Merit Aktiva pilveversioon
- Seadistage ühendus Costpocketiga-> Logige sisse Merit Aktivasse-> Valige “Seadistused”->“E-arvete ja integratsioonide seadistus”-> CostPocket (Tsekk.ee)-> Aktiveeri
- Laadige Costpocketi äpp
- Pildistage paberkujul olevad arved ja tšekid CostPocket äpiga, sealt liiguvad nad automaatselt otse raamatupidamisse
- E-mailile tulnud dokumendid saatke digiteerimisse.
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.