Kõik uudised
18.04.2023

Palgaarvestuse sisse seadmine on lihtne nagu 1-2-7

Siit leiad 7 sammu, mille pead ette võtma palgaarvestuse sisse seadmisel Merit Palgas.

  1. Ettevõtte andmed – sisesta oma ettevõtte andmed ja määra palgapäev
  2. Töötaja profiil – sisesta töötaja andmed, maksuvaba tulu avalduse andmed, vajadusel maksuresidentsus, vähenenud töövõime määrangud ja A1 tõendi andmed
  3. Leping – sisesta töölepingu andmed ja palgakokkulepe
  4. Tasuarvestus – põhitasuarvestus tuleb palgakokkuleppe järgi, lisatasude arvestus tuleb tasuarvestuse lehele juurde kanda, vajadusel tee töökatkestused (tasud tulevad tasuarvestuslehele nende järgi) ja kinnipidamised
  5. Väljamakse – tee väljamaksed (jälgi kuupäeva)
  6. TSD – koosta ja saada (või impordi) deklaratsioon EMTA-sse
  7. Palgakanne – koosta ja saada (või impordi) palgakanne raamatupidamisse

Korda igakuiselt punkte 4-7!

Juhendi Merit Palk programmiga töö alustamiseks leiad siit.

Ja ära unusta ühe ja kahe töötajaga firmadele on Merit Palk ALATI tasuta.

PS! 01.02-30.04.2023 kingime kõigile Merit Aktiva ja Merit Palga esmaostjatele tasuta veebikoolituse. Tutvu kampaaniaga.


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.