Kõik uudised
26.09.2022

Raamatupidaja abi töös korteriühistutega

Vähimal määral käsitööd koos maksimaalse automatiseerimisega on Bill.me põhiidee integratsioonil Merit Aktivaga. Majaühistutega koostööd tegevate raamatupidajate huvi tõus näitas tungivat vajadust sellise lahenduse järele juba esimestel päevadel pärast Bill.me võimaluste Merit Aktiva kasutajatele kättesaadavaks tegemist.

Bill.me lahendused ja kahe programmi vaheline andmevahetus võimaldas esmakordselt Eestis muuta ühte töömahukaimat protsessi – arvestinäitude kogumist – täisautomaatseks. Bill.me-s registreerudes sisestavad elanikud ise andmed elektroonilisse keskkonda, misjärel edastatakse info otse Merit Aktivasse. See, mis varem võttis palju tunde ja isegi päevi, toimub nüüd automaatselt, ilma raamatupidaja osaluseta. Integratsioon tekitas elavat vastukaja korteriühistuid teenindavate raamatupidajate seas.

Ühena esimestest võttis uudsust kasutusele ettevõte Aaroni Raamatupidamisteenused OÜ.

Antud raamatupidamise ettevõte on pakkunud teenust juba üle 10 aasta üle kogu Eesti ning tegevjuht Annika Rudnitski on kõik need aastad püüdnud kõiki olemasolevaid tehnoloogilisi uuendusi maksimaalselt töösse võtta.

„Avatus uuendustele – on üks meie eristajaid konkurentidest. Uued lahendused aitavad säästa töötajate aega, mille suuname äriarendusse ja klientide vajadustesse. Bill.me teeb töö tõesti lihtsamaks,” ütleb Annika Rudnitski. Seega ei pea me enam võtma näite telefoni teel, paberkandjal ega paluma korteriühistu juhil täita Exceli faili, et seejärel andmeid käsitsi Merit Aktivasse üle kanda.

Annika hindas kõrgelt ka Bill.me terviklikku lähenemist elamu- ja kommunaalkeskkonnale. Lisaks arvestinäitudele Merit Aktiva kasutajatele on kättesaadavad ka teised automatiseeritud lahendused.

Bill.me toimetab arveid mugavamaks maksmiseks korteriomaniku iseteeninduskeskkonda, parandab kliendi maksekäitumist läbi automaatsete märguannete uuest arvest või makse staatusest. Soovi korral saab korteriomanik aktiveerida automaatmakse teenust” – ütleb Annika Rudnitski.

Iseteeninduskeskkond – funktsionaalne tööriist nii Bill.me partneritele kui ka lõppklientidele (arve saajatele). Isiklikus iseteeninduskeskkonas korteriomanikud esitavad arvestite näite, haldavad arveid ja statistikat, sooritavad kaardimakseid ning saavad teateid korteriühistult või raamatupidajalt. Eriti mugav on seda teha Bill.me mobiilirakenduses.

Meeldivaks üllatuseks Annika jaoks oli kiire koostöö algus Bill.me-ga: kogu protsess – alates esimesest presentatsioonist kuni korteriomanike iseteenindusportaali loomiseni Bill.me keskkonnas – võttis aega vaid mõne tööpäeva. Veelgi enam Bill.me spetsialistid võtsid suurema osa seadistamisest enda peale.

“Kindlasti algseadistus võtab veidi rohkem aega, kuid see on seda väärt, sest edaspidi toimub andmevahetus Bill.me ja Merit Tarkvara vahel automaatselt. Me kindlasti jätkame koostööd, kuna kõik protsessid on läbi töötatud ja koostöö sujub väga hästi ning Bill.me integratsioon Merit Tarkvara säästab meie aega” räägib Annika.

Kui teie korteriühistu või raamatupidamisettevõte soovib saada konkurentsieeliseid uute tehnoloogiate abil, registreeru demo presentatsioonile võttes ühendust Bill.me esindajaga: Maria Kumel, +372 5301 5051, info.ee@bill.me.


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.