Kõik uudised
02.11.2021

Kas tead, et Merit Palgas saab API teel vahetada infot teiste tarkvaradega?

Mis on API?

API on liidestus kahe süsteemi vahel, nt tänu API-le saadetakse Merit Palga programmist automaatselt maksekorraldused panka kinnitamise ootele.

Meritil on väga palju partnereid, kes on teinud valmis API liidestuse ning kelle vahel on võimalik vahetada automaatseid andmeid. Meriti partneritega saad tutvuda siin.

Kui sa kasutad mõnda tarkvara, keda Partnerite lehelt ei leidnud, siis anna meile kindlasti teada: merit@merit.ee!

Ja on suur tõenäosus, et tulevikus liiguvad sinu tarkvarast andmed otse Meritisse.

Andmed, mida on võimalik vahetada API teel:

  1. Tasusid, töötatud tunde, kinnipidamisi lisada
  2. Põhitasu summasid lisada
  3. Töökatkestusi lisada
  4. Dimensioone lisada
  5. Põhitasu palgakokkuleppeid lisada
  6. Töötaja kontaktandmeid lisada
  7. Pearaamatu palgakannet pärida
  8. Töötajate nimekirja koos kehtiva palgakokkuleppe infoga pärida
  9. Põhitasu palgakokkuleppeid ka eraldi pärida
  10. TULEMAS! Puhkusekohustuse jäägi pärimise võimalus
API dokumentatsiooniga saad tutvuda kodulehel: api.merit.ee

Kui sul on küsimusi, muresid või ettepanekuid API osas, pane need teele: api@merit.ee

Kui soovid kasutada Meriti raamatupidajate palgaarvestusteenust, siis helista 6177111 või kirjuta merit@merit.ee


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.