Kõik uudised
26.04.2019

Me aitame Sul raamatupidamist teha (või võtame kogu tegemise endale)

Uuendatud 21. mail 2019! Vaata teksti lõppu!

Kõik teavad, et raamatupidamine tuleb korras hoida.

Kui teed oma firma raamatupidamise ise, siis on see on täiesti OK, eriti kui oskused on olemas. Sageli ei ole ettevõtjal siiski mõtet oma aega raamatupidamisele kulutada, targem on tegeleda oma äri arendamisega ja leida uusi viise raha teenimiseks. Siin tulevadki appi meie profid raamatupidajad, kes hea meelega Sinu eest kogu raamatupidamise ära teevad või aitavad seal, kus ise hätta jääd.

Vaata, kuidas me saame Sind aidata:

  • Teeme Su firma raamatupidamine algusest lõpuni, algdokumentidest kuni aastaaruandeni.
  • Teeme ühekordseid ülevaatusi ja aitame keerukamate olukordade lahendamisel.
  • Võtame enda teha mõne valdkonna, näiteks palgaarvestuse.
  • Koolitame Sinu firmas Merit Aktiva ja Merit Palga kasutajaid – aitame Aktiva ja Palga Sinu firmas parimal viisil tööle panna. Koolitusi saab teha nii meie juures, üle interneti kui ka Sinu juures.

Kui annad oma raamatupidamise tegemise meile, siis on hea teada meie eripära. See on täielikult paberivaba raamatupidamine. Pole vaja kulutada aega paberite toomisele ja meiega kokkusaamisele, kogu info liigub internetis elektroonselt.

  • Müügiarved lähevad välja e-arvetena (riigiasutuste puhul on see kohustuslik) või meiliga pdf-arvetena.
  • Ostuarved digiteerime ja need saabuvad tarkvarasse e-arvetena. Arveid saad kinnitada mobiilis või arvutis.
  • Ostutšekid pildistad telefoniga, need digiteerime ja nad laekuvad automaatselt tarkvarasse.
  • Pangaväljavõtted laekuvad otse programmi.
  • Maksekorraldused saadame panka, kus saad need endale sobival ajal kinnitada, enne kinnitamist nad käiku ei lähe.
  • Soovi korral teeme Sinu firma palgaarvestuse.
  • Soovitame, et võtaksid endale juurdepääsu oma firma andmetele pilveserveris. Kasutamine on väga lihtne ja kontroll on Sinu käes.
  • Kogu kontrollimise, käibedeklaratsiooni ja Sinu poolt soovitud aruandluse alates bilansist ja kasumiaruandest teeme meie.

See kõik kokku on isegi lihtsam kui välja paistab. Kuna töötame meie enda arendatava tarkvaraga Merit Aktiva, siis on saame seda kasutada parimal võimalik viisil, mis tagab väga selge ja kvaliteetse tulemuse. Nagu tead, töötab ka Maksuamet väga ratsionaalselt ja ei kontrolli ettevõtteid, kus raamatupidamine on korras ja aruanded õigel ajal esitatud.

Helista meile 617 7111 või kirjuta merit@merit.ee ja proovi meie raamatupidamisteenust! Raamatupidamise korras hoidmisesse tasub panustada.

P.S. Oleme otsinud õiglast ja arusaadavat viisi raamatupidamisteenuse hinna määramiseks. Kuna töö maht sageli kõigub kuust kuusse, kas äri sesoonsuse tõttu või mahukama aruandluse tõttu näiteks aastaaruannete esitamise perioodil, siis arvame, et kõige selgem on küsida tasu tunnihinnaga.

Kasutame kaht tunnihinda:

  • Raamatupidamisteenus püsilepinguga maksab 35 eurot tund.
  • Ühekordsed tööd maksavad 50 eurot tund.

Hindadele lisandub käibemaks.

Helista meile 617 7111 või kirjuta merit@merit.ee ja saame Sinu dokumentide mahu ja töö keerukuse järgi üsna täpselt hinnata, kui palju aeg atöö tegemisele kulub.


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.