Kõik uudised
05.06.2023

Vähem pabereid, vähem muret – rohkem aega!

Kui tundub, et raamatupidamistööd enam rohkem automatiseerida ei saa, siis ilmneb jälle midagi uut, mis senised tööpraktikad ajaloo prügikasti pühivad.

Kortsus tšekihunnikud, tuhmunud tšekkidelt info õngitsemine ja aeganõudev sisestustöö on tänu Costpocketi raamatupidamisdokumentide digiteerimise lahendusele nüüdsest minevik.

Ja otse loomulikult on Costpocketi lahendus Meriti raamatupidamistarkvaraga integreeritud!

Uurisime FMJ raamatupidamisbüroolt kas ja kuidas Costpocketi ja Merit Aktiva integratsioon nende tööprotsessi muutnud on.

„Meie printer on meil valdavalt välja lülitatud. Ehk umbes 20 lehte trükime kuus välja…“

FMJ on raamatupidamisteenuseid pakkunud üle 25 aasta ning ettevõtte tegevjuht Kaie Moisa ning pearaamatupidaja Piret Sekk kinnitavad ühest suust, et Merit Aktiva lahendused on muutnud raamatupidamise maailma suisa dramaatiliselt.

Unustusse on jäänud paksud paberikuhjad ja kaustu täis riiulid, ajaplaneerimine on optimaalne ning sama ajaga jõuab ära teha kordades rohkem tööd.

Raamatupidamistoimingud, mis umbes 15-20 aastat tagasi võtsid aega umbes kuu, jõuab praegu ära teha ühe päevaga.

Digitaliseerimisega kaasnenud ajasääst on võimaldanud FMJ’l viimase 10 aasta jooksul oma klientide arvu kolmekordistada ja seda ilma lisapersonali värbamata.

Uurisime alustuseks mida FMJ Merit Aktiva juures oluliseks peab ning saime hulga innustavaid vastuseid:

Viimati mainitust üks innovaatilisemaid on Costpocketi dokumentide digitaliseerimise lahendus, mis aitab raamatupidaja tööprotsessi veelgi kiiremaks ja mugavamaks muuta.

Enam ei pea raamatupidaja olema andmesisestaja ega sekretär, vaid saab keskenduda töö kõige olulisemale aspektile – olla toeks ettevõtte juhtkonnale finantsaruannete koostamisel ja abiks info tõlgendamisel.

Infovahetusprotsess on lihtsam nii raamatupidajatele kui ka ettevõtte omanikele.

Selle asemel, et kuludokumente paberkujul kokku kuhjata ja neid siis perioodiliselt raamatupidamisse viia, saab lihtsa äpi abil kõik asjassepuutuvad dokumendid nende tekkimise hetkel kiirelt ja mugavalt digitaliseerida ning koheselt raamatupidamisse edastada.

Lihtsalt teed dokumendist pildi ning olulised andmed jõuavad automaatselt raamatupidamissüsteemi.

Raamatupidajad ei pea enam ootama klientide viimasel hetkel laekuvaid dokumendikuhilaid, et neid siis ületundide toel õigeks ajaks vajalikeks aruanneteks vormistada ning ettevõtte juht pääseb tüütust tšekkide kogumisest.

Mida võidab Merit Aktiva ja Costpocketi integratsioonist raamatupidaja:

  • ei ühtegi kortsus, plekilist ja loetamatut paberdokumenti enam!
  • ei mingit vajadust kuludokumente ükshaaval programmi sisestada – äpp teeb seda teie eest!
  • vähem kaotatud või unustatud tšekke, mida hiljem taga ajama peab
  • töövooge saab paremini hajutada ja kontrollida – kuludokumentide andmed laekuvad jooksvalt ja automaatselt
  • välistab viimase hetke ülekoormuse aruandlusperioodil

Plussid ettevõtte omanikule:

  • ei pea kuludokumente kokku korjama ja säilitama
  • ei pea paberdokumente raamatupidamisettevõttesse transportima
  • koheselt edastatud kuludokument ei lähe kaotsi ega tuhmu loetamatuks
  • raamatupidajal on alati ettevõtte hetkeseisu kirjeldavad finantsandmed.

FMJ sõnul on Merit Aktiva ja Costpocketi koostöö säästnud neile tohutult aega ning võimaldab sama töötajaskonnaga veelgi rohkem kliente teenindada.

Olulisimaks peavad nad seejuures oma ettevõtte tegevuse fookuse muutust.

Pelgalt tehniliseks toeks olemise asemel võimaldab võidetud aeg neil oma energia ja teadmised suunata klientidele sisulise toe pakkumisele. Rohkem jääb mahti finantsandmete tõlgendamiseks ja analüüsiks.

Kui soovite, et ka teie tööelus oleks vähem pabereid ja rohkem aega, siis kõige kiirem tee selleni on MeritAktiva + Costpocket.

PS! Telli Merit Aktiva või Merit Palga esmane kuulitsents enne juuli lõppu ja kasuta programmi suve lõpuni 1 € eest kuus.  Tutvu kampaaniaga.


Proovi tasuta

Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.

Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.