Võrreldes kõikide teiste raamatupidamisprogrammidega, miks just Merit Aktiva?
Sellepärast, et Merit Aktivas on müügiarvete tegemine ja ostuarvete raamatupidamise jaoks digiteerimine väga lihtne, kiire ja automaatne!
Nii hoiad sa kokku oma aega, et saaksid keskenduda sellele, mis sinu töös on päriselt kõige olulisem!
Vaata kasvõi siit videost, kui kiire ja lihtne on ostuarvete kokkukogumine ja raamatupidamisse esitamine
Vaata siit videost, kuidas CostPocket ja Merit toimivad koos selleks, et ükski tšekk ega ostuarve enam kunagi kaduma ei läheks.
Merit Aktivas on müügiarvete ja e-arvete tegemine lihtsamast lihtsam.
- Merit Aktiva automatiseeritud tarkvaraga saab praktiliselt iga väikeettevõtja oma raamatupidamise ise tehtud.
- Lisaks on meie tasuta klienditeenindus valmis Sind igal sammul aitama!
- Tee Meriti kasutajakonto juba täna ja proovi ise järele!
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.