Envoice muudab Aktiva “automaagiliseks”
Meil on hea meel teatada, et valmis on kauaoodatud liidestus Envoice ja Merit Aktiva ühendamiseks. Nüüd on Aktiva kasutajatel rohkem võimalusi automatiseerida oma raamatupidamine ning muuta see täielikult paberivabaks, või nagu Envoice ise ütleb – “automaagiliseks”.
Ostuarvete ja kviitungite digiteerimine
Envoice aitab kokku koguda kõik ostuarved ja kviitungid ning muudab need digitaalseteks dokumentideks. Raamatupidaja ei pea enam arvetelt andmeid sisestama ega dokumentide arhiveerimisega vaeva nägema. Pilvepõhine nutiarhiiv võimaldab vajaliku dokumendi igal ajal lihtsalt üles leida.
Kulu- ja lähetusaruanded nutikalt
Aktiva kliendid saavad lisada ettevõtte töötajad Envoice kasutajateks tasuta. Töötajad saavad pildistada mobiilirakendusega oma kviitungid, koostada kuluaruandeid ja osaleda kinnitusringis. Lähetustaotlused ja aruanded aitavad muuta sujuvamaks ettevõtte komandeeringutega seotud tegevused.
Töövoo automatiseerimine
Arved ja kuluaruanded edastatakse liidestuse abil Merit Aktivasse automaatselt. Dokumentide konteerimise saab automatiseerida mallide ja tehisintellektil põhineva konteerimisabilisega. Automaatselt rakendatavad kinnitusringid annavad ettevõtte töötajatele võimaluse kulusid määrata ja hallata ning juhtidele ülevaate finantsseisust.
Envoice on paindlik
Aktivaga saad võtta kasutusele kõik Envoice funktsioonid või kasutada ainult neid, mis sinu ettevõttele kõige rohkem väärtust loovad.
Proovi Envoice’i tasuta
Envoice’i täislahendust saad proovida tasuta 14 päeva.
Ühenda Aktiva Envoice’ga, kontoplaan ning teised seadistused sünkroniseeritakse automaatselt. Seejärel saad kohe kõiki oma ostudokumente digiteerida, mobiilirakendusega kviitungeid pildistada, kuluaruandeid koostada, kinnitada ja konteerida.
Tee endale tasuta Envoice konto siin.
Loe rohkem envoice.eu/et/liidestused/meritaktiva/
Kirjuta Envoice’le: sales@envoice.eu
Kõik küsimused on oodatud meiliga merit@merit.ee või telefonil 617 7111.
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.