Head Merit Palga kasutajad!
Kindlasti juba teate, et käimas on üleminek Merit Palga pilveversioonile. Aastate 2015-2017 andmed saate pilve üle kanda, vanemad andmed jäävad alles arvutiversiooni. Üleminek pilveversioonile toimub järk-järgult, alates väiksema töötaja arvuga firmadest. Kuni 10 töötajaga firmadel on olnud võimalik pilve tulla alates 15. maist.
Alates 22. augustist 2017 saavad kuni kolmekümne (30) töötajaga firmad andmed pilveversiooni üle kanda.
Pange tähele, et ülemineku võimalus ei sõltu Teie kasutatava paketi maksimaalsest töötajate arvust, vaid tegelikust aktiivsete lepingute arvust konkreetses firmas. Näiteks kui Teil on pakett “Merit Palk 80”, aga firmas on tegelikult ainult 25 töötajat, siis saate nüüd kohe pilveversioonile üle minna.
Kuna olemasolevad andmed saate pilveversiooni üle kanda, siis võib versiooni vahetus toimuda igal ajal, kasvõi kuu keskel. Andmete üleviimiseks ilmub Merit Palga arvutiversioonis nähtavale andmete eksportimise nupp. Nupp on nähtav ainult neis firmades, kus on kuni 30 aktiivset lepingut.
Andmed eksporditakse ZIP-laiendiga faili ja salvestatakse Teie valitud kausta.
Andmeid saate importida Palga pilveversiooni uue firma lisamise aknas.
Käsitsi ei ole vaja midagi sisestada, vajutage kohe nupule “Firma import” ja kõik andmed, kaasa arvatud firma nimi, imporditakse eelnevalt tehtud failist.
Andmete eksportimise ja importimise ning pilveversioonis alustamise kohta leiate põhjalikumat infot juhenditest.
Andmete ületoomine Merit Palga arvutiversioonist pilveversiooni
Töö alustamine Merit Palga pilveversioonis
Vajadusel aitab Teid meie klienditugi telefonil 776 9333, meiliga klienditugi@merit.ee.
Miks pilveversioonile üle minna?
Merit Palga pilveversioonis on meie 26 aasta pikkune kogemus ühendatud moodsa pilvetehnoloogiaga. Pilveversiooni saate kasutada igal pool, igal ajal ja igasuguste arvutitega, Windowsi, Maci ja Linuxiga. Andmed ja programm asuvad turvalises serveris, seega pole enam vaja mõelda varukoopiate tegemisele ega muretseda andmete säilimise pärast. Turvalisus on samal tasemel internetipankadega ning töö on palju kiirem ja mugavam.
Endiselt on alles kõik vana programmi head omadused:
- 100% usaldusväärne maksuarvestus.
- Kõik programmi uuendused on tasuta.
- Piiramatu arv firmasid.
- Ühendus peaaegu kõikide raamatupidamisprogrammidega.
- Eesti parim klienditugi.
- Tasuta kahe töötaja pakett.
- Programmi hind ei muutu ning on endiselt soodne.
Kui Teie firmas on üle kolmekümne töötaja, siis palume veel veidi kannatust. Peame tagama, et meie klienditugi suudab kõikidele Teie küsimustele mõistliku aja jooksul vastata. Seetõttu alustame väiksematest andmemahtudest. Järk-järgult suurendame töötajate arvu, kes saavad pilve üle tulla.
Pilveversiooni ületulek ei ole kohustuslik, kuid on vaja arvestada, et arvutiversiooni arendamine lõpeb mõne aja pärast. Tähtaega pole me selleks veel määranud ja ei saagi määrata enne, kui oleme veendunud, et kõik saavad mõnusalt pilves töötada. Töötame selle kallal, et meie teenuse kvaliteet läheks järjest paremaks ning meie tarkvara kasutajad oleks meiega rahul.
Merit Palga ja Merit Aktiva pilveversioone saab kasutada sama kasutajanime (meiliaadressi) ja parooliga. Seega kui Teil on Merit Aktiva kasutaja juba olemas, saate sama kasutajanimega siseneda ka palgaprogrammi.
Kui Teil kasutajat veel ei ole, saate selle luua siin lehel.
Merit Palga pilveversiooni saate sisse logida merit.ee esilehel oleva nupuga Sisene Palka.
Kõik küsimused on oodatud meiliga merit@merit.ee või telefonil 617 7111.
Andres Kert
AS Merit Tarkvara juhataja
tel 505 0039
andres@merit.ee
Loe edasi
Proovi tasuta
Aktiva tasuta paketis saate 6 kuu jooksul sisestada 100 müügiarvet, 100 ostuarvet ja 100 pearaamatu kannet ning saata tasuta e-arveid.
Merit Palga tasuta paketiga saate teha arvestust kuni kahele töötajale. Mingeid muid piiranguid tasuta paketis ei ole.